28 C
Bakı
12 Avqust 2026 20:30
Sağlamlıq

Bağırsaq xərçənginə qarşı pəhriz

Bağırsaq xərçənginə qarşı pəhriz

Kişilərdə son zamanla yoğun bağırsaq xərçəngi daha çox aşkar olunmağa başlayıb.

Tacxeber.com xəbər verir ki, koreyalı alimlər 80.000 kişinin məlumatlarını təhlil edərək, daha çox bitki qidaları yeyənlərin xərçəng riskinin yeməyənlərdən 22 faiz az olduğunu aşkar ediblər.

Kyung Hee Universitetinin tədqiqatçısı Jihye Kim tədqiqat barədə deyib:

“Biz hesab edirik ki, meyvə, tərəvəz və dənli bitkilər kimi qidalarda olan antioksidanlar xərçəngə səbəb ola biləcək xroniki iltihabı boğaraq bağırsaq xərçəngi riskini azaltmağa kömək edə bilər”.

Oxşar xəbərlər

Mədə yanmasını bir qurtumla YOX EDİR

redaktor

Tərkibində yüksək miqdarda yod olan QİDALAR

redaktor

Barmaqları şaqqıldatmaq zərərli imiş

redaktor