29 C
Bakı
13 Avqust 2026 10:48
Sağlamlıq

Hər gün səhər yumurta yemək ömrü uzadır.

Avstraliyalı alimlərin yeni tədqiqatı.

 

Hər gün yumurta yemək ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alır. Avstraliya alimlərinin apardığı tədqiqatda ciddi ürək-damar xəstəlikləri olmayan 70 yaşdan yuxarı 8 756 könüllü iştirak edib. Nəticələr göstərib ki, hər gün yumurta yeyən insanlarda ürək xəstəliklərindən ölüm riski 29 faiz daha azdır.

 

Tədqiqqatın nəticələri “Nutrients” jurnlaında dərc edilib.Avstraliyanın Monaş Universitetinin alimlərinin sözlərinə görə, 100 qram yumurtada təxminən 13 qram zülal var ki, bu da heyvan və ya bitki mənşəli digər zülallardan daha effektiv mənimsənilir. (Saglamolun.az)

 

Tacxeber.com

Oxşar xəbərlər

Mədə yanmasını bir qurtumla YOX EDİR

redaktor

Tərkibində yüksək miqdarda yod olan QİDALAR

redaktor

Barmaqları şaqqıldatmaq zərərli imiş

redaktor