31.6 C
Bakı
13 Avqust 2026 12:53
Sağlamlıq

Çox çay içənlərdə xərçəng yaranır?

 

Çin alimləri yeni araşdırmada çayın xərçəngə səbəb olub-olmamasını araşdırıb.

“Medicina” xəbər verir ki, Pekin universitetinin mütəxəssislərinin 2 il çəkən araşdırmasında qara və yaşıl çayın xəstəliklərə səbəb olması sübut olunub.

Bu araşdırmaya görə, qara və yaşıl çay mədə-bağırsaq, həmçinin qaraciyər, sinir sistemi zədələnməsinə və qanaxmalara səbəb olur.

500 mindən çox insanın məlumatları əsasında belə qənaətə gəlinib.

Belə ki, gündə 5 qram və daha çox çay qaraciyər xərçənginə tutulma ehtimalını 26% artırıb. Ağciyər xərçənginə tutulma ehtimalı 62%, mədə xərçəngi isə 29% artıb.

Tacxeber.com

Oxşar xəbərlər

Mədə yanmasını bir qurtumla YOX EDİR

redaktor

Tərkibində yüksək miqdarda yod olan QİDALAR

redaktor

Barmaqları şaqqıldatmaq zərərli imiş

redaktor