
Bir daha yediklərimizin bədənə təsiri aşkar edildi…
Böyük Britaniyanın Uorvik Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, zülal, yağ və ya karbohidratlardan ibarət balanslaşdırılmış qidalanma zehni çevikliyi və informasiyanın emal sürətini artırır, həmçinin yaddaş və icra funksiyalarını (çevik düşüncə və özünə nəzarət) yaxşılaşdırır.
Tacxeber.comxəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri “Nature Mental Health” jurnalında dərc olunub.
Araşdırmada tədqiqatçılar 181 990 iştirakçı arasında tərəvəz, meyvə, balıq, ət, pendir, taxıl, qırmızı şərab, spirtli içkilər və çörəyin istehlak səviyyələrini təhlil ediblər. Tədqiqatçılar pəhriz vərdişləri haqqında məlumat əldə etdikdən sonra iştirakçıları aşağı karbohidratlı və zülallı pəhrizlərə, həmçinin vegetarianlıq və veqanizmə riayət etmələri əsasında qruplara ayırıblar. Tədqiqatçılar daha sonra subyektlərdən koqnitiv və psixi sağlamlıqlarını qiymətləndirmək üçün testləri tamamlamağı xahiş ediblər.

