14 avqust 2005-ci ildə dünya aviasiya tarixinin ən dəhşətli faciələrindən birinə şahid oldu: Kiprdən Praqaya yola düşən “Helios Airways”in 522-ci reysi sonradan “kabus təyyarəsi” adlandırılacaq bir uçuşa çevrildi.
Təzyiq tənzimləmə sistemi düzgün qurulmadığı üçün göyərtədəki hər kəs — pilotlar, ekipaj və sərnişinlər kabində oksigen azaldıqca tədricən hipoksiyaya məruz qaldı: əvvəlcə qarışıqlıq, sonra isə huşun itməsi baş verdi. Təyyarə avtopilotla Yunanıstan üzərində səssiz şəkildə uçmağa davam etdi və hava dispetçerlərin çağırışlarına cavab vermədi. Nəticədə vəziyyəti araşdırmaq üçün iki qırıcı təyyarə göndərildi.
Pilotların gördüyü mənzərə reallıq çərçivəsinə sığmırdı: kabin tamamilə hərəkətsiz, sərnişinlər oturacaqlarında çökmüş vəziyyətdə, yalnız bir stüardessa oksigen maskası ilə hələ də huşunu itirməmişdi və vəziyyət nəzarətdən çıxmasına baxmayaraq təyyarəyə nəzarəti bərpa etməyə çalışırdı. Nəhayət, təyyarənin yanacağı bitdi, mühərriklər dayandı və o, Afinaya yaxın təpələrə çırpılaraq 121 nəfərin hamısının həyatını aldı.
Bu faciə təkcə Avropanın ən ağır aviasiya qəzalarından biri kimi tarixə düşmədi, həm də həmin aviaşirkətin fəaliyyətinə son qoydu. Göylərdə təkbaşına uçan bu təyyarə bəşəriyyətə xatırlatdı ki, bəzən tək bir səhv talelər dəyişəcək böyük faciəyə çevirə bilər.
